úterý 18. září 2012

Asi to nevydržím . .

Zdravím Vás,

tak už jsem tu měsíc, pro někoho krátká doba, pro někoho jako já věčnost. Můj plán byl zde zůstat do června, ale to jsem nepočítala s tím, co se po měsíci stane.
Minulý týden ve středu jsem měla první babysitting. Ano, nic neobvyklého, až na to, že jsem musela hlídat dítě od času co usnulo až do té doby, než se probudí. Tím pádem jsem byla nevyspaná a do toho dostala horečku, jenomže moji HM tohle vůbec nezajímalo, tudíž hlídání i další celý den. Nějak jsem ten čtvrtek překousla a poté šla spát asi v 9 s brekem. ,,Nenávidím to tu." říkala jsem si. Páteční ráno bylo jak probuzení v pekle. Naštěstí byla HM v práci a doma byl jen HF, který mě poslal spát jen co mě ráno uviděl, že se o všechno postará. Ještě mi donesl i nějaký sirup a paralen. Odpoledne už mi bylo líp, tak sem to nějak přetrpěla a přes víkend se mi udělalo konečně líp, jen se do toho přidal kašel, takže bych řekla, že jsem na tom ještě hůř, protože v noci nemůžu spát.
Dnes mi psal táta, že mi pošle nějaký léky od mýho doktora v ČR, protože tady ty jejich léky stojí za velký prd a nic z toho mi nepomáhá.

Měla jsem dost času přemýšlet o tom , jestli tu chci zůstat a po těchto dnech jsem na 100% rozhodnutá, že nechci. Možná je to i tím, že nejsem zvyklá být tak dlouho pryč z domu. Možná je to i tím přístupem HM ke mě. Ten její přístup k dětem, jak je má vychované mě dostává. Když vám 15 letá dcera nic doma neudělá, je to špatné. Vše dělám já a týden co týden mi přidává akorát práci.

Takže 5.11. opouštím definitivně Oxford a hlavně tuhle rodinu a začnu hledat jinou, ale až po novým roce. Do té doby chci být doma a vážit si toho, co mám !!!

Vaše Veru


1 komentář:

  1. Nechci se zastávat rodiny, protože vím, co jsi psala na diskusi v lide.cz a jestli pracuješ od rána do noci, tak to opravdu není dobře, ale to co píšeš tady ... musíš si uvědomit, že je to jiná země a mají tam jiné zvyky, děti vychovávají jinak, ano, hrozně, mají všechno, doma nic nedělají a tak podobně, ale tak to prostě chodí skoro u všech rodin. Děti tam nesmí být ani v 15ti letech sami doma, u nás chodí už v první třídě některé sami ze školy ... a pokud má rodina peníze, většinou mají někoho na úklid. Takže tady jde spíš o to, abys to vnímala jinak, že jsi prostě jinde ... na všechno se dá zvyknout :) ale samozřejmě, pokud ti HM dělá co ti dělá, tak si najdi jinou rodinku ... nebo jeď domů, pokud nejsi připravená být od své rodiny tak daleko (jak jsi psala). Jinak k tomu hlídání dětí večer/v noci ... mělo by to být tak, že je dáš spát a až chceš, jdeš si lehnout, samozřejmě, že nemusíš být celou noc vzhůru, i když tam rodiče nejsou ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :-)