úterý 4. září 2012

14 dní v UK

Zdravím Vás,

jak již napovídá titulek, jsem v Headingtonu 14 dní, opravdu to uteklo jako voda. Děti už si na mě zvykly a rodiče mě berou jako dalšího člena rodiny. Tento týden máme ještě prázdniny, ale od 11.9. jde Harvey do školky, poslední rok a pak ho čeká škola.

V neděli jsem byla venku s Markétou, je tu taky jako au-pair a bydlí na druhé straně města, takže tu nejsem aspoň tak sama. Jinak nic neobvyklého. Příjde mi, že děti jsou zvyklí akorát koukat na televizi nebo sedět u počítače, ven se jim moc nechce a hlavně jsou fixovaní na své starší sourozence, to je tak asi jediná věc, co mi vadí. Ale snad se to změní, jak začnou chodit do školy a budu s nima doma sama.

Dnes snad poprvé za tu dobu co tu jsem se mi začíná stýskat po domovu, ale to je možná tím, že tak často komunikuju s rodinou. Tak si říkám, jak já to tu do července vydržím. :D

Jinak, už se těším na víkend, v sobotu mám narozeniny, tak to pujdu řádně oslavit. :)

Vaše Veru

1 komentář:

  1. Pokud jde o tu televizi, to je asi u každé rodiny jinak, mé děti mají televizi jen za odměnu ... :) ale třeba je to odnaučíš ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :-)