středa 12. září 2012

Moje narozeniny v Anglii

Zdravím Vás,

v sobotu 8. září jsem měla narozeniny, dostala jsem přání Happy B-day, dokonce mi i moje rodinka zazpívala a moje HM pro mě uvařila večeři, byly to párky s bramborami, klasické anglické jídlo. Už jen při pomyšlení, že mám jíst tuhle kombinaci se mi dělalo zle, ale opak byl pravdou. Jejich párky jsou rozhodně jiné, než ty naše české. :D

Po večeři jsem byla domluvená s Markétou, že pujdeme do města obejít pár hospod (konečně). Tohle mi už opravdu chybělo. :D Jako první byla v plánu jedna irská hospůdka, ale nebylo místo, tak sme šli do jiné, to místo už si opravdu nepamatuji. A po pár pivech a tequilách jsme se vydali konečně do O' Neills pub. Skvělý místo, živá hudba no co víc si přát. :) Poté následovala návštěva tesca, kde jsme koupili vínko a zamířili si to na jednu diskotéku, kde to bylo opravdu hodně divokéé .. :D a jelikož jsem ztratila pojem o čase, po pár hodinách jsem ztratila i kamarádku, která se nejspíš odebrala domů a mě tam nechala, takže jsem seděla na lavičce před diskotékou uplně sama a při zjištění, že mi jede autobus až někdy kolem ranních hodin, sem se tedy musela odhodlat jít těch 5km pěšky.. Naštěstí jsem potkala jednoho moc hodnýho kluka ( Nalima), který se mnou šel až skoro k ulici kde bydlím. Byl moc fajn. Nebýt něj, nevím jestli bych to zvládla, unavená alkoholem, tak i náročným večerem ... :D O půl 4 ráno jsem se nakonec dostala před dveře domu, padla do postele a probudila sem až v 9 hodin večer... Inu, byly to ty nejdivočejší narozeniny za mých 22 let a za to vděčím Anglii.

Vaše Veru :)

1 komentář:

  1. To zní tedy dost dobře :D aspoň sis užila :) jinak tedy o párcích jsem nikdy neslyšela ... co já vím, v Anglii mají klobásy :) takové malinké, strkají se i do baget ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :-)