čtvrtek 29. listopadu 2012

Druhý pokus

Zdravím Vás,

tak se konečně štěstí usmálo a od 8.ledna budu jako au-pair ve Felthamu (south west London).
Nebýt facebooku, tak snad žádnou ani nenajdu, protože na APW jsou host family dost nedostatkový zboží, jelikož au-pairek je spousta a rodin málo.
Dnes jsem si kupovala lístek na autobus, pojedu se SA. No jsem zvědavá, jak to zvládnu, nejsem zrovna fanoušek dlouhých cest, ale zvládly to lidé přede mnou, zvládnu to i já. :)
Pokud máte někdo zkušenosti s cestováním do UK autobusem, nebojte se podělit.

Tady je moje new host family. :)

Host mum Nicole, jedenáctiletá slečna Angel, sedmiletá dvojčata André a Andrew.


Pac a pusu, vaše Veru :)

3 komentáře:

  1. 3 dětí? Si dobrá, mě by stačilo jen jedno až nad hlavu:D (zruš si prosím opisování kódu/čísel, je to otravnéé:/)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolem nich nebude tolik práce, už jsou velké. Myslím to bude lepší jak s miminama :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :-)