pátek 23. listopadu 2012

Nový začátek?

Zdravím vás,

dnes je to už více jak 2 týdny, co jsem z UK doma a musím říct, že mi ten anglický život chybí, hlavně nějaká tak aktivita, což v ČR opravdu moc nemám, jelikož ta naše malá vesnička za moc nestojí.
Po dlouhém přemlouvání se, jsem se rozhodla, že tedy znovu zkusím Anglii, přesně tedy Londýn a pomalu začínám pátrat po rodinkách na leden až únor.
Včera jsem měla dokonce první hovor s jednou moc milou rodinou z Ealingu (část Londýna), jsou to indové a nyní mají au-pair (češku), se kterou mě nechala Nasim nějakou chvíli též komunikovat.
Denisa mi objasnila, jaké to u indické rodiny je a že každý to má jinak, ona je spokojená a odjíždí od nich po roce a půl, což je myslím úctyhodná doba. :-)
Ale jelikož mají ještě hodně zájemkyň, dají mi vědět do neděle. I když, podle e-mailů, co jsme si poté psali, řekla bych nějaké to + u ní mám.
Byla bych ráda, kdyby to vyšlo, jelikož jsem už z toho hledání celkem vyčerpaná. Mimojiné, neznáte někdo jinou stránku než APW? :)

Pac a pusu, vaše Veru

1 komentář:

  1. Věřím, že ti to chybí :) Já bych se do Anglie chtěla také podívat ale ještě pořád nemám odvahu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :-)