středa 29. srpna 2012

Prvni seznameni s rodinkou

Zdravim,

omlouvam se, ze jsem se na tak dlouho odmlcela, ale neni vubec cas psat. Takze aspon kratce shrnu prvni pocity po tydnu u rodiny.

Jak jsem psala jiz v predeslem clanku, v 8.40 londynskeho casu jsme pristali na letisti Luton, kde na me jiz rodina cekala. Privitani bylo pratelske a pote jsme odjeli smer Headington.
Doma na me cekaly 4 deti, nejstarsi Melissa, potom Nashe, Nami a Anu. No po tydny a dvou dnech s nimi musim rict, jsou opravdu skveli, nezlobi, poslouchaji na slovo, no musim rict, ze jsem se svou rodinou nadmiru spokojena. Zatim jsem teda s detma nebyla sama cely den, ale zitra me to jiz ceka.

O vikendu jsem navstivila i Oxford a hlavne Primark a hned tam utratila £35 za dvoje boty, dvoje kalhoty a triko Florence + The Machine .. ach, miluju tu skupinu :]

Ted zrovna cekam az HM dovari veceri a pak konecne zkouknu posledni dil True Blood. Tak se zatim mejte a vecer se teste na fotky. :)

Vase Veru


2 komentáře:

  1. To máš štěstí, kamarádka jako au pair párkrát narazila i na né moc příjemnou rodinku :) Ale když byli hodní, opravdu s těžkým srdcem od nich odjížděla.. Užívej si to jak nejvíc můžeš :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, všechno je možné a to i ten nesprávný výběr rodiny, jenže já našla tu nejlepší na světě. :D :) A užiju si to, díky! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář. :-)